Regulamentul de desfasurare a Programului de fidelizare Out4Food
Art. 1 Organizatorul
Organizatorul este:
Societatea HOSPITALITY BRANDS S.R.L., cu sediul in Bd. Pache Protopopescu nr. 51, etaj 2, camera 5,
biroul nr. 1, sector 2, Bucuresti, numar de ordine la Registrul Comertului Bucuresti J40/4212/2017, CUI
37290302, atribut fiscal: RO, societate inregistrata ca operator de date cu caracter personal
si
Trotter Grill S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Bulevardul Pache Protopopescu numarul 51, etaj 2, camera 5,
biroul 3, sector 2, J40/18216/2008, CUI 24656909, atribut fiscal: RO si Trotter Service S.R.L. cu sediul in
Bucuresti, Str. Aviator Petre Cretu nr 73, sector 1, J40/16610/2004, CUI 16850245
si
City Cafeteria SRL cu sediul in Bucuresti, Bulevardul Pache Protopopescu numarul 51, etaj 2, camera 5,
birou 6, sector 2, J40/14947/2007, CUI 22223917, atribut fiscal RO, inregistrata ca operator de date cu
caracter personal
si
City Café Express S.R.L. cu sediul in Bucuresti, Bulevardul Pache Protopopescu numarul 51, etaj 2,
camera 5, biroul 8, sector 2, J40/7807/2016, CUI 36161377.
Art. 2 - Participanti
In programul de fidelizare se poate inscrie orice persoana fizica cu varsta de minim 16 ani, care
achizitioneaza produse din locatiile (restaurantele) sau achizitioneaza servicii hoteliere, afiliate acestui
program. La acest program nu au voie sa participe angajatii Grupului City Grill ( firmele organizatoare
mentionate mai sus si operatorii locatiilor afiliate).
Art. 3 - Locatiile afiliate
Programul este valabil numai in cadrul locatiilor afiliate.
Lista locatiilor afiliate:
1. Caru' cu bere - Str. Stavropoleos nr. 5 corp comun cu str. Lipscani nr. 14, sector 3, Bucuresti
2. Hanu` lui Manuc - Str Fanceza nr. 62, sector 3, Bucuresti
3. Hanu' Berarilor Casa Oprea Soare- Str. Poenaru Bordea nr. 2, sector 4, Bucuresti
4. Hanu` Berarilor Casa Oprea Soare Delivery- Str. Poenaru Bordea nr. 2, sector 4, Bucuresti
5. Hanu' Berarilor Casa Elena Lupescu- Bd. Pache Protopopescu nr. 51, subsol, parter si etaj
1, sector 2, Bucuresti
6. Hanu` Berarilor Casa Elena Lupescu Delivery- Pache Protopopescu nr. 51, subsol, parter si etaj
1, sector 2, Bucuresti
7. Hanu' Berarilor Uranus, Calea Rahovei nr 157A, Bucuresti
8. Pescarus Herastrau - Aleea Pescarus, Parc Herastrau, sector 1, Bucuresti
9. Pescarus Delivery - Aleea Pescarus, Parc Herastrau, sector 1, Bucuresti
10. Buongiorno Victoriei - Bd. Lascar Catargiu nr. 56, corp A, sector 1, Bucuresti
11. Buongiorno Delivery- Bd. Lascar Catargiu nr. 56, corp A, sector 1, Bucuresti
12. Buongiorno Baneasa - Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42D, in cadrul Baneasa Shopping City,
spatiul 195 si 195T, sector 1, Bucuresti
13. Buongiorno Primaverii Str. Herastrau nr.2, sector 1, Bucuresti
14. City Grill Primaverii - Bd. Primaverii nr. 3, ap. 1 si 2, sector 1, Bucuresti
15. City Grill Covaci - Str. Covaci nr. 19, partial parter, partial etaj 1, sector 3, Bucuresti
16. City Grill Baneasa - Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42D, in cadrul Baneasa Shopping
17. Hotel La Boheme Corbeanca- Strada Primaverii 23, Ostratu 077066
18. Hotel La Boheme Casa Oprea Soare Str. Poenaru Bordea, nr. 2, sector 4, Bucuresti
19. City Grill Family
Aeroportul Internațional Henri Coandă București :
1. CITY CAFÉ
2. 5TOGO
3. BUONGIORNO
4. GLORIA JEANS
5. BRIOCHE DOREE
Art. 4 Termeni si definitii
Card virtual Card de fidelitate asociat aplicatiei OUT4FOOD generat la cerere pe baza inscrierii in
program a unui utilizator. Acesta este obligatoriu pentru inregistrarea tuturor tranzactiilor de
fidelitate generate de beneficiile programului.
Puncte de fidelizare Inchiderea unor tranzactii de fidelitate specificate in prezentul act de Termeni
si Conditii se premiaza cu acordarea unui procent din suma achitata sub forma de puncte ce pot fi
folosite conform conditiilor mentionate in Termeni si Conditii.
Rata de acumulare Procentul stabilit de Organizatorul programului pentru acordare sub forma de
puncte de fidelitate -10% pentru produsele servite in restraurant, 10% pentru comenzile la pachet cu
ridicare din restaurant, 10% pentru produsele cu livrare pe platformele delivery.citygrill.ro /
family.citygrill.ro, 5% la comenzile plasate prin intermediul firmelor partenere (Bolt, Glovo, Tazz) si
5 % pentru servicii hoteliere (Hotel La Boheme Casa Oprea Soare).
Rata de consum Valoarea financiara a unui punct acumulat in programul de fidelitate raportat la
valoarea monedei nationale.
Comunicare comerciala Orice forma de comunicare cu utilizatorul ce implica promovarea
serviciilor oferite de Organizator.
Push notifications Un tip de notificare ce se trimite pe telefonul mobil al utilizatorului din partea
aplicatiei de fidelitate.
Comunicare personalizata se refera la analiza, monitorizarea si acordarea unor cadouri pe baza
datelor personale furnizate (voucher de zi de nastere daca se aplica) si pe baza actiunilor
intreprinse de membru in programul de fidelitate.
Feedback Evaluarea facuta de orice membru al programului de fidelitate dupa achitarea unei note
de plata.
Art. 5 - Cardul virtual
Din 5 septembrie 2013, posesorii de card care utilizeaza un smartphone de tip ANDROID sau IOS si
care au aplicata Out4food, nu vor mai avea nevoie de cardul Out4food fizic. Aplicatia poate tine locul
cardului. Cei care poseda deja un card fizic cu banda magnetica si doresc transferul punctelor in contul
virtual Out4Food trebuie sa ia legatura cu departamentul de suport (Tel: 0219955 sau adresa de email:
out4food@citygrill.ro).
Acumularea sau consumul se pot face din aplicatia O4F sau pe platformele delivery.citygrill.ro sau
family.citygrill.ro
Pentru acumularea / consumul punctelor in restaurante, aplicatia va genera un QR Cod unic care va
fi scanat de catre ospatarul mesei, astfel realizandu-se conexiunea intre contul de client si tableta de
marcaj a ospatarului. La finalul comenzii clientul poate alege ce optiune de plata doreste: Plata
online(cu cardul bancar), plata cu puncte de fidelitate sau plata la ospatar (cash sau card bancar).
Punctele se incarca in cont abia dupa achitarea notei de plata.
Excepție fac locațiile din Aeroportul Internațional Henri Coandă București unde aplicația oferă un
discount de 10% (fara acumulare de puncte) si consumul de puncte nu poate fi realizat.
Din 10 octombrie 2015 posesorii de card virtual vor putea comanda produsele din restaurnate prin
intermediul app Out4Food, “comanda la pachet”.
Pentru acumularea / consumul punctelor in Hotelul La Boheme, aplicatia va generea un Qr code unic
care va fi scanat de catre personalul de la receptia hotelului.
Tot din aplicatie se va putea plati cu cardul bancar prin intermediul interfatei “EuPlatesc” pusa la
dispozitie de Raiffeisen Bank, incepand cu luna octombrie 2016, in toate locatiile afiliate. Aplicatia
este certificata 3D Secure de catre VISA si MasterCard prin Banca Raiffeisen pentru tranzactii
online cu orice card bancar emis de catre orice banca sub sigla VISA si MASTERCARD. Plata se
bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate,
siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor online. Datele cardului dumneavoastra
ajung direct la banca, nimeni altcineva neavand acces la ele. In cazul comenzilor la pachet
neonorate din anumite motive si platite prin intemediul aplicatiei, banii se vor restitui clientului in
cont de card sau in cazul punctelor de fidelizare, in contul Out4food, in cel mai scurt timp. Prin
comenzi la pachet intelegem situatia in care clientii comanda produsele prin intermediul aplicatiei,
le platesc, iar in termenul anuntat de catre prestator, vin si ridica comanda de la punctul/punctele
de lucru al/ale acestuia.
Cardurile acceptate la plata in aplicatie sunt cardurilor bancare emise de banci romanesti si
straine sub siglele VISA si MasterCard.
Datele de contact pentru locatiile afiliate, in cazul reclamatiilor pentru plata cu cardul a
comenzilor: email: out4food@citygrill.ro, Tel.: 0219955
Voucher promotional pranz 5+1 Pentru a putea beneficia de voucher este necesar aa aveti bifat in
Contul meu” preferintele de contact Pofilare. Sistemul astfel poate verifica tranzactiile care
contin meniurile de pranz. Totodata meniurile de pranz trebuie sa fie acumulate in decurs de doua
saptamani, in oricare din locatiile afiliate. Bonurile care contin meniuri de pranz se contorizeaza
automat de catre sistem, neputand fi adaugate manual. In momentul in care s-au contorizat 5
meniuri de pranz, sistemul genereaza un voucher care reprezinta 1 meniu de pranz gratuit.
Meniurile de pranz pot fi acumulate in oricare din restaurantele afiliate programului de fidelizare si
care au oferte de meniuri de pranz. Meniul gratuit se poate folosi in oricare din locatiile afiliate.
In acest program de fidelizare sunt incluse toate produsele comercializate de catre locatiile afiliate,
cu exceptia ofertelor predefinite ( Meniuri Mic Dejun/ Pranz/ Studenti/ Pensionari/ Copii/ Cina, All
you can eat, servicii de personal, vouchere promotionale, etc) produselor din tutun, a produselor
pentru care pretul a fost negociat, a evenimentelor cu tematica (ex: revelion, etc), sau a
evenimentelor, de tip nunta, botez, cununie etc. In cazul agentiilor turoperatoare care aleg meniuri
predefinite nu se vor acumula puncte. In cazul agentiilor turoperatoare care beneficiaza de meniuri
concepute cu produse din meniul A la carte al restaurantului, se vor acumula puncte Out4food. De
asemenea, nu se acorda puncte de fidelitate pentru recompensarea de catre clienti a personalului
de servire din locatiile afiliate.
* Organizatorul isi acorda dreptul de a suspenda aceasta promotie fara notificarea in prealabil a utilizatorilor.
Art. 6 - Durata Perioada valabilitatii programului de fidelitate este nelimitata. Emitentul cardurilor
virtuale isi rezerva dreptul de a renunta la program la libera sa apreciere , dar punctele de fidelitate
deja acumulate vor putea fi folosite in aceleasi conditii pana la epuizare. Conturile care nu au mai
avut activitate de fidelitate in ultimii 2 ani, prin aceasta intelegand: acumulare de puncte pe nota,
folosirea voucherelor, acordare de feedback, rezervari in restaurantele grupului City Grill, vor fi
sterse.
Art. 7 - Conditii de validitate Pentru a beneficia de avantajele programului de fidelitate
Out4food, clientul trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:
a) Participantul trebuie sa indeplineasca conditiile de la Art. 2,
b) Clientul trebuie sa-si inscrie cardul cu datele persoale descarcand aplicatia Out4food valabila
in Apple Store si Google Play. Odata cu inscrierea, posesorul poate primi periodic newslettere
si alte informatii din partea emitentului, daca acesta bifeaza in sectiunea „Preferinte de contact”
Profilare-Email-Notificari.
c) Cardul virtual poate fi folosit si acumuleaza puncte din momentul in care este creat de catre
client.
d) Cardul virtual are perioada de valabilitate nelimitata.
La inregistrare, se vor cere urmatoarele campuri:
Nume pentru identificarea utilizatorului si adresarea personalizata din comunicare, e-mail
si/sau aplicatie mobil;
Prenume pentru identificarea utilizatorului si adresarea personalizata din comunicare, e-
mail si/sau aplicatie mobil;
Data nasterii pentru acordarea unui cadou aniversar;
Sex pentru acordarea unor mesaje personalizate si analiza bazei de membrii Out4Food;
E-mail pentru identificarea unica a contului creat in platforma si trimiterea de
emailuri tranzactionale in ce priveste serviciul oferit;
Telefon necesar pentru validarea rezervarilor efectuate de catre membri sau pentru comenzile
cu livrare.
Art. 8 - Acordare si folosire
a) Acordare: Aplicatia OUT4FOOD poate fi descarcata oricand din store-urile Apple Store si Google
Play. La fiecare achizitie de produse si servicii, in contul cardului de fidelitate va fi transferat, sub
forma de puncte de fidelitate, bonusul aferent acesteia, calculat ca procent (10%) din valoarea
notei, cu conditia prezentarii Qr codului la ospatar (1 punct = 1 ron). De exemplu, pentru o valoare
a notei de 1.000 lei, valoarea punctelor acumulate ce pot fi utilizate la urmatoarea achizitie este
de 100 lei (1000 lei * 10% = 100 lei). Excepție fac locațiile din Aeroportul Internațional Henri
Coandă București unde aplicația oferă un discount de 10% si consumul de puncte nu poate fi
realizat. Punctele astfel obtinute pot fi cheltuite pentru a achita partial sau integral un alt produs
achizitionat ulterior din cadrul locatiilor afiliate in termen de 365 zile calendaristice de la data
acumularii acestora. Punctele nu pot fi utilizate pentru achitarea bacsisului catre ospatar.
Clientului i se returneaza sub forma de puncte, 10% din valoarea notei de plata achitata prin orice
mijloc de plata. De asemenea, contul poate fi incarcat la orice casierie a oricarei locatii afiliate sau
prin intermediul aplicatiei Out4Food din sectiunea „Cumpara Pucte”. Sumele incarcate astfel sunt
transformate in puncte (ex: 100 lei incarcati la casa = 110 pct deoarece se incarca automat si
bonusul de 10%) putand fi folosite la oricare achizitie ulterioara. Valabilitatea punctelor Out4Food
lor este de 365 zile de la acumulare. Pentru comenzile achitate cu puncte nu se va incarca bonusul
de 10%.
b) Folosire: In functie de optiunea posesorului de card, punctele acumulate din bonusurile aferente
achizitiilor pot fi utilizate incepand cu urmatoarea achizitie sau pot fi acumulate in cont. In cazul in
care clientul achita integral o nota cu punctele de pe card, acesta nu va beneficia de bonus pentru
valoarea punctelor consumate. In cazul in care plata notei se face partial cu punctele acumulate
anterior, clientul va primi puncte doar pentru valoarea platita efectiv in numerar sau prin card
bancar. In cazul platilor prin transfer in cont, bonusul va fi transferat dupa incasarea integrala a
restului de plata pentru produsele achizitionate. Pentru acumularea sau cheltuirea punctelor, clientii
trebuie sa prezinte QR codul din aplicatie pentru a fi scanat cu tableta ospatarului. Beneficiul
cardului de fidelitate nu va fi cumulat cu nici un alt program de fidelitate existent, cum sunt
voucherele promotionale sau discounturile acordate la plata cu anumite carduri bancare (CEC Bank,
AMEX etc). In astfel de cazuri, clientul va trebuie sa aleaga beneficiul care doreste sa i se acorde. Nu
se acorda puncte de fidelitate pentru recompensarea personalului locatiilor afiliate si nici nu pot fi
utilizate punctele din cont pentru aceasta. Punctele nu pot fi utilizate pentru achitarea bacsisului
ospatarului. In locatiile din Aeroportul Internațional Henri Coandă București aplicația oferă un
discount de 10% (fara acumulare de puncte) si consumul de puncte nu poate fi realizat. Posesorii de
card pot anula in orice moment dreptul emitentului de a folosi datele personale in scopuri de
comunicare comerciala, accesand optiunea Preferinte de contact din aplicatia Out4Food.
In cazul in care clientul doreste deazctivarea contului si acceseaza butonul „Anuzleaza Card”, contul
beneficiarului devine nul, nemaiputandu-se acorda beneficiul de 10% in niciuna din locatiile afiliate.
Art. 9 - Comenzi si Livrare
Pentru comenzile efectuate prin intermediul aplicatiei Out4Food si a platfomelor delivery.citygrill.ro
si family.citygrill.ro, veti acumula 10% din valoarea notei de plata. (1 punct = 1 ron).
*In cazul in care achizitionati una din ofertele noastre promotionale (ex: mic dejun, pranz, cina
sau 1+1) nu veti beneficia de aceasta acumulare de 10%.
Pentru comenzile efectuate prin intermediul platformelor partenerilor nostri, Bolt, Tazz sau Glovo,
veti avea posibilitatea sa scanati nota de plata pe care o primiti de la livrator prin intermediul
aplicatiei Out4Food si veti acumula 5% din valoarea notei de plata (1 punct = 1 ron).
*In cazul in care achizitionati una din ofertele noastre promotionale (ex: mic dejun, pranz, cina
sau 1+1) nu veti beneficia de aceasta acumulare de 5%.
Art. 10 - Regulamentul Programului de fidelizare "Out4food"
Fiecare card virtual aferent programului de fidelitate "Out4food" este unic si atribuit unei singure
persoane. P entru a avea un cont Out4food sunt necesare urmatoarele informatii: nume, prenume,
adresa e mail, data nasterii, sex si telefon.
Daca in urma verificarii, informatiile sunt incomplete sau gresite, Organizatorul are dreptul de a
bloca cardul.
Organizatorul nu poate fi facut raspunzator in cazul utilizarii contului OUT4FOOD de catre alte
persoane decat cele inscrise in Programul de fidelitate Out4Food. Posesorii contului sunt obligati
sa anunte disparitia sau furtul la Departamentul Customer Care, la urmatoarea adresa de email
out4food@citygrill.ro sau apeland numarul de telefon 021 9955. Organizatorul nu este raspunzator
pentru punctele cheltuite din cele acumulate in cont, in perioada de pana la anuntarea disparitiei
sau furtului acestuia. Bonusul acumulat poate fi consumat in termen de 365 zile calendaristice de
la data acumularii acestora. Folosirea improprie sau frauduloasa a Programului de fidelizare
Out4food de catre posesorul sau atrage dupa sine anularea cardului si excluderea acestuia din
programul de fidelitate. Contul nu are valoare comerciala si nu se emite contra cost. Nu se poate
acorda numerar la contravaloarea punctelor acumulate in contul de card. Contul OUT4FOOD poate
fi utilizat in conformitate cu acest regulament, ce este disponibil si pe www.citygrill.ro, sectiunea
out4food.
Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la 0219955 sau out4food@citygrill.ro
Art. 11 - Alte Clauze
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pe durata existentei
programului de fidelitate "Out4food", fara o notificare prealabila. Varianta modificata va fi adusa
la cunostinta clientilor prin afisare pe site-ul https://www.out4food.ro/ si prin newsletter.
Pentru orice alte informatii sau nelamuriri puteti contacta Departamentul Customer Care la adresa
de e mail out4food@citygrill.ro. Prezentul Regulament este pus gratuit la dispozitia clientilor in
toate locatiile afiliate precum si pe site-ul out4food.
Programul de fidelitate "Out4food" nu este o loterie, fiecare posesor de card virtual primind
punctele aferente achizitiilor facute.
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE PRIVIND DATELE CU CARACTER PERSONAL
In cadrul Programului de fidelitate Out4Food, restaurantele Grupului City Grill functioneaza prin
intermediul urmatorilor operatori asociați:
Societatea AVANTI UNION S.R.L., cu sediul Bucuresti, Sector 2, Str. Alecu Mateevici nr. 4, camera 1,
numar de ordine la Registrul Comertului Bucuresti J40/7829/2011, CUI 28701573, reprezentata prin
dl. Daniel Gogu Administrator,
Societatea BOGDAN RESTAURANTE S.R.L., cu sediul in Str. Dimitrie Cantemir, nr. 17, mansarda,
amera 2, sat Ciofliceni, Comuna Snagov, judet Ilfov, numar de ordine la Registrul Comertului
J23/3455/2019, CUI 35299909, reprezentata prin dl. Cornel Mihalascu Administrator;
Societatea CITY CAFE EXPRESS S.R.L., cu sediul in Bd. Pache Protopopescu nr. 51, etaj 2, camera 5,
biroul nr. 8, Sector 2, Bucuresti, numar de inregistrare la Registrul Comertului nr. J40/7807/2016,
CUI 3616137, reprezentata legal prin dl. Daniel Gogu Administrator;
Societatea DISTINCT OPERATIONS S.R.L., cu sediul in Str. Izvorul Crisului, nr. 11, bl. A7, sc. D, ap. 48,
camera 1, parter, sector 4, Bucuresti, numar de inregistrare la Registrul Comertului nr.
J40/6827/2015, CUI 34613778, reprezentata legal prin dl. Ionut Ceban Administrator;
Societatea BLUE RESTAURANT S.R.L., cu sediul in Bd. Pache Protopopescu nr. 51, etaj 2, camera 5,
biroul nr. 5, Sector 2, Bucuresti, numar de inregistrare la Registrul Comertului Bucuresti nr.
J40/15503/2015, CUI 35347380, reprezentata legal prin dna. Cristina-Maria Cocias Administrator,
Operatorii asociati prelucrează datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastră, in cadrul
Programului de fidelitate Out4food, exclusiv în scopul derularii activitatilor de reclama, marketing si
publicitate, conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce
priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de
abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
Datele vor fi dezvăluite catre EXPREMIO MARKETING S.R.L., societate care a dezvoltat si asigura
mentenanta platformei online pe care ruleaza aplicatia Out4food, precum si colaboratorilor care
asigura gestionarea Programului de fidelitate. Avand in vedere ca datele sunt necesare pentru
efectuarea activitatilor specifice derulate de entitatile mentionate mai sus in folosul
dumneavoastra, prin completarea formularului primit in cadrul Programului de fidelitate Out4food
si oferirea datelor dumneavoastra personale va exprimati acordul cu utilizarea acestora in
conditiile de mai sus. In cazul in care nu sunteti de acord cu utilizarea datelor personale in conditiile
de mai sus, va informam ca participarea la Programul de fidelitate Out4food nu este posibila si va
rugam sa nu completati formularul de participare la Programul de fidelitate Out4food.
Conform Regulamentului general privind protectia datelor, beneficiaţi de dreptul de acces,
de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Aveţi dreptul
să vă opuneţi prelucrării datelor personale care privesc şi solicitaţi ştergerea acestora.
NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN CONTEXTUL
RELATIONARII TELEFONICE
Grupul City Grill prelucreaza date cu caracter personal in contextul relationarii telefonice. Toate
apelurile primite sau efectuate de catre Grupul City Grill sunt inregistrate iar in cazul
relationarilor telefonice are loc o prelucrare a datelor dvs. cu caracter personal.
Aceasta sectiune se completează cu restul sectiunilor din aceasta Politica de confidentialitate, cu
prevederile privind prelucrarea datelor datelor cu caracter personal.
Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm în cadrul serviciilor de Call Center sunt cele
rezultate din înregistrarea audio (vocea) și datele furnizate în timpul conversațiilor telefonice: Nume
și prenume, Adresă email, Număr de telefon, Adresa de livrare și facturare, Orice alte date personale
furnizate incidental în timpul apelului telefonic de tre persoana vizată.
Cum colectam datele: înainte de stabilirea conexiunii telefonice, mesajul de întâmpinare va
menționa apelul efectuat urmează fie înregistrat si continuarea apelului reprezinta acordul
dumneavoastra. Prin continuarea apelului, sunteți de acord cu înregistrarea apelului. Dacă nu
dorești ca apelul tău fie înregistrat, ne poți în continuare contacta prin oricare din următoarele
modalități:
- email la adresa out4food@citygrill.ro
- pagina oficială de Facebook sau Instagram
SCOPUL PRELUCRĂRII: Datele sunt prelucrate in contextul relationarii telefonice pentru
urmatoarele scopuri:
- Demersurile necesare pentru identificarea clienților;
- Gestionarea comenzilor plasate de către clienții (respectiv preluare, prelucrare, validare,
facturare);
- Imbunatatirea calitatii serviciilor si convorbirilor purtate cu clienții;
- Verificarea inregistrarilor in situatia unei plangeri si/sau reclamatii ulterioare din partea clienților;
- Solutionarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda;
- Gestionarea solicitarilor si sesizarilor primite.
TEMEIUL JURIDIC AL PRELUCRARII:
Temeiul juridic al prelucrării este Art. 6 (1), litera a) din GDPR persoana vizată și-a dat
consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri
specifice, menționate mai jos. Clientul este informat cu privire la înregistrarea și monitorizarea
apelului telefonic atunci când conversația este inițiată și acesta are opțiunea de a-și exercita dreptul
de a se opune în orice moment, așa cum este descris mai sus.
Utilizarea datelor cu caracter personal în alte scopuri decat cele deja mentionate mai sus, poate fi
realizată numai cu consimțământul persoanelor vizate.
Perioada de retenție a înregistrărilor: înregistrările audio sunt stocate pe o perioadă de 30 de zile.
După data expirării, înregistrările audio sunt șterse.
Cine are acces la înregistrările apelurilor telefonice: Convorbirile inregistrate pot fi accesate de
catre persoanele autorizate pentru evaluarea si verificarea apelurilor si/sau de catre autoritatile
competente.
Ne asigurăm că persoanele autorizate prelucrează datele cu caracter personal s-au angajat să
păstreze confidențialitatea datelor la care au acces, avand obligația legală de a pastra
confidențialitatea datelor și de a accesa astfel de date doar in baza scopurile menționate mai jos.
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
Respectarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal, precum și a dreptului la viață privată
este una din misiunile fundamentale ale Grupului City Grill.
Programul de fidelizare Out4Food a fost creat la solicitarea Grupului City Grill de către Expremio
Marketing SRL cu sediul în Str. Barbu Văcărescu nr. 164A, înregistrată sub nr. J40/8866/2014 ,
având CUI 27078575. Societatea Expremio SRL are calitatea de împuternicit în sensul
prelucrează datele dvs. personale în numele, pe seama și conform indicațiilor operatorilor asociați.
Restaurantele Grupului City Grill sunt: City Grill, Buongiorno, Pescarus, Caru` cu bere, Hanu` lui
Manuc, Hanu` Berarilor, Becker Brau, City Cafe. Acest grup este condus de operatorii asociați
prezentați mai sus .
Astfel, întreprindem toate demersurile necesare pentru a procesa datele dvs. personale în
conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27
aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter
personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE ("GDPR").
Datele personale înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă
(„persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct
sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de
identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice,
proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
CE FEL DE DATE PERSONALE PRELUCRĂM?
Dacă sunteți client sau potențial client
Colectăm date cu caracter personal în urma celor mai multe interacțiuni cu dvs., precum și în
cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre. Categoriile de date personale pe care le colectăm
sunt:
a) numele si prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon, data nașterii, sexul dvs.;
b) informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dvs. de marketing sau în cursul participării
la concursuri, tombole sau anumite oferte promoționale;
c) tranzacțiile și componența acestora, valoarea notelor, locațiile în care s-au emis notele, numărul
vizitelor avute în locațiile grupului City Grill
d) voucherele generate, voucherele folosite și valoarea tranzacției pe care s-au aplicat,
e) datele rezervărilor făcute fie prin telefon, fie prin aplicația de mobil, numărul persoanelor, data
si ora, restaurantul ales
f) date cu privire la telefonul dvs., număr, versiune sistem de operare, istoricul accesărilor
aplicației Out4Food și localizarea dispozitivului dacă această a fost permisă de către utilizator;
h) recenzii și opinii referitoare la serviciile noastre;
i) orice alte tipuri de informații pe care alegeți ni le furnizați precum domeniul de activitate,
sectorul în care locuiți, studii, stare civilă, ieșiri din țară, stil de viată
Puteți alege oricând ce date personale doriți ne furnizați. Cu toate acestea, dacă alegeți nu
furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei
obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract, vom fi în imposibilitatea
de a va oferi anumite servicii, de exemplu: dacă nu doriți ne dați nume, prenume, adresă de e-
mail sau numar de telefon nu veti putea deveni membru al programului de fidelitate Out4food.
DATE PERSONALE ALE MINORILOR
În cadrul programului de fidelitate se pot înscrie doar persoanele care au împlinit 16 ani.
DATE SENSIBILE
Termenul „date sensibile se referă la originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea
religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de
date biometrice, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală.
În general, nu colectăm informații sensibile decât dadoriți dvs. ni le oferiți. Putem folosi
datele privind sănătatea furnizate de dvs. pentru a servi mai bine și a îndeplini nevoile
speciale (de exemplu, pregătirii mâncării fără includerea unor alimente la care sunteți alergic,
furnizarea accesului pentru persoanele cu dizabilități).
IN CE SCOP SI CU CE TEMEI PRELUCRAM DATELE DUMNEAVOASTRA PERSONALE?
Dacă sunteți client
a) Desfășurarea programului de fidelizare
Scop: prelucram datele dvs. personale in scopul de a oferi diverse beneficii in cadrul restaurantelor
Grupului City Grill (de exemplu salvam informatii cu privire la notele dvs. de plata pentru a va putea
introduce in cont punctele care reprezinta 10% din valoarea notelor de plata).
Temei: executarea contractului
b) Rezervări restaurantele din Grupul City Grill
Temei: încheierea unui contract
Scop: prelucram datele dvs. personale pentru a va rezerva un loc in cadrul restaurantelor preferate.
c) Comenzi cu ridicare sau livrare
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a putea îndeplini comenzile efectuate de
dvs. indiferent dacă optați pentru ridicare personală sau livrare
Temei: executarea contractului de prestări servicii de restaurant
d) Monitorizarea și analiza interacțiunilor cu programul de fidelitate pentru oferirea unei experiențe
personalizate în cadrul restaurantelor City Grill
Scop: în vederea furnizării unor servicii personalizate sunt analizate tranzacțiile, frecvența și
locațiile frecventate pentru a oferi bonusuri sau oferte personalizate pe baza interacțiunilor dvs.
(de exemplu: acordarea unui meniu de prânz gratuit în restaurantul preferat dacă în decurs de 2
săptămâni s-au consumat 5 meniuri de prânz).
Temei: consimțământul
e) Feedback:
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne asigura ca v-ați simțit bine cu noi
Temei: interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim și de a
oferi servicii cât mai potrivite si conforme cu standardele clienților noștri
f) Marketing:
Scop: prelucram datele dvs. personale în scopuri de marketing, precum newsletter-uri comerciale
și comunicări de marketing privind produse si servicii noi sau alte oferte despre care credem ca ar
putea fi de interes pentru dumneavoastra.
Temei: ne bazăm pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea ofertelor
pe care le considerăm ca fiind de interes pentru dvs. (a se vedea “Dreptul la opoziție” din
Secțiunea “Drepturile dumneavoastră”).
Dacă este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vom obține consimțământul dvs.
înainte de a prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, aducem
la cunoștință că veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop
de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră.
Vom include un link de dezabonare pe care îl puteți utiliza dacă nu doriți mai trimitem mesaje.
g) Alte comunicări: prin e-mail, poștă, telefon sau SMS
Scop: aceste comunicări vor fi făcute pentru un motiv specific precum: (i) pentru a răspunde cererilor
dumneavoastră, (ii) dacă nu ați finalizat o rezervare online, este posibil trimitem un e- mail
pentru a vă reaminti finalizați rezervarea, (iii) pentru a va informa despre modalitatea în care au
fost soluționate plângerile și/sau incidentele apărute în perioada petrecută în restaurantul nostru.
Temei juridic: interesul nostru legitim de a oferi servicii la cele mai înalte standarde prin
soluționarea eventualelor cereri/plângeri și pentru a asigura de întreaga noastră disponibilitate.
h) Analiză, îmbunătățire și cercetare:
Scop: pentru a asigura constant evoluția calitativă a servicii lor noastre, avem grijă analizăm
fiecare plângere/sugestie din partea dvs., astfel folosim datele telefonului dvs. (număr, versiune
sistem, istoricul accesărilor) pentru a soluționa anumite defecțiuni tehnice ce pot apărea astfel
încât puteți folosi aplicația Out4Food oricând.
Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor dvs. și
ale Grupului City Grill.
CATRE CE PERSOANE TRANSMITEM DATELE DVS PERSONALE?
Pentru a vă oferi nivelul așteptat de ospitalitate și a vă furniza servicii de înaltă calitate, este posibil
transmitem informațiile dvs. personale membrilor Grupului City Grill, furnizorilor noștri de servicii
și altor terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:
a) Furnizori: în vederea furnizării serviciilor solicitate, în unele cazuri, va trebui transmitem câteva
din datele dvs. personale furnizorilor, iar aceștia au calitatea de împuterniciți și prelucrează datele
în numele, pe seama și în conformitate cu indicațiile noastre (cum ar fi furnizorii de software-uri, IT,
agenții de marketing, servicii de contabilitate).
b) Membrii Grupului City Grill în calitate de împuterniciți : pentru scopuri similare sau în legătură cu
cele pentru care acestea au fost colectate.
c) Evenimente: dacă participați la anumite evenimente în cadrul restaurantului, iar acest eveniment
este organizat în colaborare cu terți, datele dvs. personale acordate în vederea participării la
evenimente pot fi partajate cu ceilalți organizatori și, dacă este cazul, cu alți participanți la
eveniment.
d) Parteneri de afaceri: în anumite cazuri, ne asociem cu alte societăți pentru a vă furniza produse,
servicii sau oferte pe care le considerăm relevante pentru membrii programului de fidelitate
Out4Food.
e) Co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizam promoții, loterii, tombole,
competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru loterii și concursuri
sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste loterii sau concursuri, putem transmite
datele dvs. personale sponsorului colaborator sau unui sponsor terț.
f) Autorități și/sau instituții publice pentru: (i) respectarea dispozițiilor legale, (ii) a răspunde
solicitărilor acestora, (iii) pentru motive de interes public (ex: siguranță națională).
Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este
posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează numai în
temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care garantează
aceste date sunt păstrate în siguranță și furnizarea acestor informații se face conform legislației
în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar
informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.
COLECTAM DATE PERSONALE DE LA TERTI?
Pentru a oferi nivelul așteptat de ospitalitate și a furniza cel mai bun nivel al serviciilor,
este posibil colectăm informații despre dvs. de la membrii Grupului City Grill, partenerii noștri
de afaceri și alte terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:
a) Membrii Grupului City Grill: pentru scopuri similare sau în legătură cu cele pentru care acestea
au fost colectate.
b) Co-sponsori ai promoțiilor: în anumite cazuri, co-sponsorizam promoții, loterii, tombole,
competiții sau concursuri cu alte companii sau putem furniza premii pentru loterii și concursuri
sponsorizate de alte companii. Dacă participați la aceste loterii sau concursuri, putem colecta datele
dvs. personale de la sponsorul colaborator sau de la un sponsor terț în vederea organizării acestora
și pentru acordarea premiilor câștigătorilor.
În orice caz, asigurăm ca datele dvs. colectate de la terți vor fi prelucrate în aceleași condiții ca și
cum ar fi fost colectate direct de la dvs. De asemenea, nu vom colecta decât ceea ce este necesar
îndeplinirii scopurilor noastre. (a se vedea Secțiunea “IN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI SUNT PRELUCRATE
DATELE DVS PERSONALE?”.
În plus, în momentul în care vă vom contacta pentru prima data, vom aduce la cunoștință, în
primul rând, sursa din care am obținut datele dvs. personale.
TRANSFERAM DATELE DVS IN AFARA UE/SEE?
Nu, datele dvs. nu vor fi transmise către țări care nu fac parte de Uniunea Europeana sau Spațiul
Economic European.
FURNIZAREA DE CATRE DVS A DATELOR PERSONALE ALE ALTOR PERSOANE FIZICE
Dacă ne furnizați datele personale ale altor persoane fizice în vederea rezolvării unei reclamații
sau pentru trimiterea unui voucher cadou din aplicația Out4Food, rugăm le comunicați
înainte de această dezvăluire și modalitatea în care acestea urmează a fi prelucrate, așa cum este
descris în această politică de confidențialitate.
CAT TIMP PASTRAM DATELE DVS PERSONALE?
Datele dvs. personale necesare (nume, prenume, e-mail, adresa, telefon) pentru desfășurarea
programului de fidelitate vor fi păstrate pe toată perioada de activitate a dvs. in calitate de membru
al programului. Restul datelor procesate vor fi șterse după o durată mai mare de 2 ani de la
respectiva acțiune.
Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dvs. personale, iar în măsura în care prelucrarea
nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele, vom distruge
datele dvs. personale cât mai curând posibil și într-un mod în care nu mai poată fi recuperate
sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge toate rezervările efectuate de dvs. în resturantele
City Gril l în urmă cu 2 ani minimum).
Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod
sigur care asigure imposibilitatea de reconstituire, iar, dacă acestea sunt salvate pe suporturi
electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul informațiile nu mai pot fi
recuperate sau reconstituite ulterior.
CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRA?
În calitate de persoana vizată beneficiați de următoarele drepturi prevăzute de GDPR:
Dreptul de acces: ne puteți solicita (i) o confirmare a faptului se prelucrează sau nu date cu
caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea,
precum și (ii) o copie a datelor personale pe care le deținem (art. 15 din GDPR);
Dreptul la rectificare: ne puteți informa despre orice modificare a datelor dvs. personale sau ne
puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 16 din GDPR);
Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): în anumite situații (ca de exemplu (i) cazul in care datele
au fost colectate ilegal, (ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat, (iii) v-ați exercitat dreptul la
opoziție sau (iv) prelucrarea datelor se realiza pe bază de consimțământ și v-ați retras
consimțământul), ne puteți cere ștergem datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 17
din GDPR);
Dreptul de a restricționa prelucrarea: în anumite situații (ca de exemplu cazul în care este contestați
exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrării), ne puteți cere restricționăm prelucrarea datelor
dvs. pentru o anumită perioadă (art. 18 din GDPR);
Dreptul la portabilitatea datelor: să ne solicitați trimitem datele dvs. personale unei terțe părți
sau direct către dvs. (art. 20 din GDPR);
Dreptul la opoziție: în anumite situații (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul
legitim), ne puteți solicita nu mai prelucrăm datele dvs. (art. 21 din GDPR);
În cazul în care folosim datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs., aveți dreptul
retrageți acest consimțământ în orice moment. În această situație, datele dvs. nu vor mai fi
prelucrate de noi, cu excepția cazului în care o dispoziție legală ne obligă la păstrarea și arhivarea
acestora. In orice caz, vom informa dacă există o astfel de prevedere legală și o vom indica în mod
expres.
Pentru a afla cum vă puteți exercita oricare dintre drepturile de mai sus, vă rugăm consultați
secțiunea „Întrebări sau reclamații”.
SUNT DATELE DUMNEAVOASTRA IN SIGURANTA?
Tratăm securitatea dvs. personale în mod foarte serios, de aceea, luăm importante măsuri de
securitate, necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării,
dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor
de colectare, păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice
de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele
personale.
Solicităm și furnizorilor noștri de servicii precum și partenerilor de afaceri întreprindă toate
măsurile necesare în vederea protecției împotriva accesului neautorizat la date sau modificării,
dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date.
Depunem toate eforturile rezonabile, justificate comercial pentru a proteja datele cu caracter
personal colectate si analizăm periodic noile tehnologii în domeniu și, dacă este cazul, le aplicăm în
vederea îmbunătățirii sistemelor noastre de securitate.
Suplimentar, cu privire la pofilele de risc pe care le elaborăm, ne asigurăm acestea asigură
corectitudinea și obiectivitatea evaluării. Astfel, implementăm măsuri tehnice și organizaționale
adecvate pentru a evita includerea în sistemele de evaluare a unor date cu caracter personal
incorecte, avem in vedere ca analiza criteriilor se desfășoare pe o perioada de timp
corespunzătoare scopului, folosim modele matematice sau statistice adecvate și actualizate și
testăm periodic acuratețea acestora.
În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, atragem atenția
transmiterea informațiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor rețele publice, nu este
complet sigură, existând riscul ca datele fie văzute şi utilizate de către terțe părți neautorizate.
Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul
nostru.
INTREBARI SAU RECLAMATII
Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dvs. personale sau dacă doriți să
exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus, sunteți binevenit(a) să ne contactați în
scris
la următoarea adresa de e-mail: out4food@citygrill.ro sau apelandu-ne la numarul de telefon
021 9955.
Pentru a facilita procedura de soluționare a cererii dvs, este important ca cererea sa fie trimisa de
pe adresa de e-mail cu care sunteți înregistrați în programul de fidelitate Out4Food. Ulterior
transmiterii cererii, un reprezentant al grupului City Grill va lua legătura cu dvs. și va solicita
informații suplimentare pentru identificarea dvs. și facilitarea ulterioară a exercitării dreptului.
Este important dați curs solicitării reprezentantului City Grill și furnizați toate informațiile
necesare pentru a putea identifica, în caz contrar, din motive de securitate, vom fi nevoiți
respingem cererea dvs.
De asemenea, puteți exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus trimițând o
solicitare (i) prin poșta sau, in zilele lucrătoare între orele 9.00-17.00, direct la sediul nostru din
București, B-dul. Pache Protopopescu nr.51, sector 2, cod postal 021406, (ii) prin telefon la
numărul 021 9955
Indiferent de modalitățile alese menționate mai sus pentru a exercita drepturile, noi vom
răspunde în cel mult 30 de zile de la primirea cererii.
În măsura în care nu sunteți satisfăcut cu modalitatea în care v-a fost soluționată cererea, puteți
depune o reclamație la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter
Personal. Datele de contact ale autorității sunt: București, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30,
Sector 1, cod postal 010336, telefoane : +40.318.059.211; +40.318.059.212: e-mail:
anspdcp@dataprotection.ro.
MODIFICARI ALE POLITICII
Această politică de confidențialitate se poate schimba din când în când. Pentru a afla despre
aceste schimbări rugăm consultați periodic Politica de confidențialitate revizuită accesând
site-ul: www.out4food.ro.
Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor și
libertăților dvs. (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dvs. personale în alte
scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această prelucrare.
Pentru a vă ajuta să urmăriți modificările cele mai importante, vom include mai jos un istoric al
modificărilor pentru a recunoaște modificările aduse Politicii de confidențialitate.